Метою методичної роботи є підтримка ділового тонусу вчителя, допомога в подоланні
труднощів, відкриття шляху до пошуку, ініціативи й творчості.
Методична
функція школи - це:
• Розробка методичних
матеріалів для підтримки навчально-виховного процесу.
• Створення
інформаційно-педагогічних модулів на різноманітних носіях.
• Розробка педагогічних проектів із використанням комп’ютерних технологій.
Віртуальний методичний кабінет
|
Звичайно, для того, щоб відповідати сучасним вимогам
освіти, учителі школи постійно підвищують свій рівень професійної підготовки. Це стосується не лише курсів
підвищення кваліфікації з певного предмету, а й курсів з ІКТ, таких як «Microsoft – партнерство у навчанні»; «Курс
Microsoft із цифрових технологій»; «Соціальні сервіси WEB 2.0. в
навчально-виховному процесі»; Intel «Навчання для майбутнього»; Intel «Шлях до
успіху»; Intel «Навчання для майбутнього. Версія 10.1»; вчителі школи пройшли
навчання за програмою підготовки педагогів експериментальних закладів щодо
використання комп’ютерно-орієнтованих систем навчання зокрема, дистанційних
форм навчання та програми підвищення кваліфікації вчителів в післядипломній
освіті з метою формування у них інформаційних компетентностей; 7 учителів були
слухачами одноденних навчальних семінарів - тренінгів щодо використання
інтерактивних комплексів Panasonik. 98% вчителів мають добрі навички володіння
комп’ютерною технікою. 100% вчителів
Курси з ІКТ
|
Педагогічний колектив школи має можливість брати участь у
різноманітних конференціях, семінарах, вебінарах. Особливою популярністю (з
2013р.) користуються вебінари ВГ «Основа», що дають можливість підвищити власний
професійний рівень за допомогою Інтернету. Вебіна́р — спосіб організації
зустрічей онлайн, при якому кожен учасник знаходиться на своєму робочому місці
за комп'ютером, і зможе побачити й почути викладача, а також висловити власну
думку чи поставити питання викладачеві. По закінченні кожен учасник отримує
сертифікат про участь у серії вебінарів. Співпраця з ВГ «Основа» дає можливість
вчителям школи поширювати власний досвід роботи за допомогою публікацій у
періодичних фахових виданнях. Так, минулого року було надруковано шість робіт,
а цього – надіслано до друку чотири. Більшість
учителів школи практикують друк в «Учительському Журналі он-лайн», оскільки
процедура розміщення матеріалів у цьому виданні значно простіша за публікацію в паперовому вигляді. Вчителі школи залюбки користуються новою
послугою, що надає ВГ «Основа» – електронна передплата. Електронна передплата —
це можливість користуватися електронною версією журналу. Електронна версія
видання є повністю ідентичною друкованій. Статті відкриваються у форматі .pdf,
їх можна зберегти на комп’ютер або роздрукувати.
Вчителі школи мають можливість
реалізовувати власний потенціал у дослідно-експериментальній роботі. Протягом
останніх чотирьох років загальноосвітня школа №9 брала участь у дослідно-
експериментальній роботі «Використання Інтернет- та медіаосвітніх технологій у
навчально-виховному процесі сучасної школи та їх вплив на становлення
інноваційної особистості». У рамках цього проекту:
· 2011-2012 н.р. – навчальний
заклад узяв участь в оголошеному Національним проектом «Відкритий світ»
конкурсі на створення мультимедійних уроків (8 уроків надіслано на конкурс.
Учителі отримали дипломи учасників.)
· у 2013 р. школа відібрана для
участі у ІІ етапі Національного проекту «Відкритий світ»
· 2012-2013 н.р. - у рамках ІІ
етапу обласного експерименту було апробовано електронний контент з інформатики
за 9 клас в обласній електронній школі «Школа, відкрита для всіх»
·
2013-2014
н.р. –взяли участь у створенні регіонального банку мультимедійних матеріалів
для підтримки викладання предметів та поширенні досвіду
дослідно-експериментальної роботи (надіслали роботи для друку в
каталозі експериментальних навчальних закладів; у збірнику тез/виступів керівників
експериментальних закладів з досвіду впровадження ІКТ; чотири уроки надіслано
до збірки розробок уроків з використанням ІКТ)
Окрім
основної роботи в рамках проекту учителі школи взяли участь у наступних
заходах:
· конкурс на кращу авторську
розробку місяця на сайті «Учительський журнал on-line» (http://www.teacherjournal.com.ua) (Хорушко Н.М (І місце
з англійської мови),
· ІІ Всеукраїнський конкурс
«Творчий учитель-обдарований учень» (2012-2013 н.р.)
· ІІІ Всеукраїнський конкурс
«Творчий учитель-обдарований учень» (2013-2014н.р.)
· у семінарах on-line м. Москва «Электронное
обучение и дистанционные образовательные технологии»
·
IX
Міжрегіональному семінарі «Актуальні проблеми в системі освіти: ЗНЗ –
доуніверситетська підготовка - ВНЗ»
З 2004 року творча група вчителів школи під
керівництвом учителя інформатики Куриленко І.В.
брала участь у Всеукраїнському експерименті з апробації електронних
засобів навчального призначення. У цілому вчителями школи було апробовано
близько 150 ЕЗНП. На кожний ЕЗНП була заповнена анкета і розроблені методичні
рекомендації з упровадження в навчально – виховний процес. Звіт про апробацію
був надісланий до Інституту інформаційних технологій у м.Київ та до
Дніпропетровського інституту післядипломної підготовки. У результаті всі
демонстраційні уроки проводяться в мультимедійному кабінеті. Зростання
кількості ЕЗНП автоматично збільшувало
кількість уроків з використанням ЕЗНП. Так, до
кінця 2008 року завантаженість мультимедійного кабінету становила 35
годин на тиждень.
Методичні заходи
Захід
|
Тема
|
Місяць
|
відповідальний
|
Конференція
|
Участь у
конференції педагогічних працівників міста
|
серпень
|
Фролов О.І.
|
Конференція
|
Фестиваль
креативної освіти
|
серпень
|
Колосова
В.П.
|
Психолого-педагогічний
семінар
|
Творча
діяльність як засіб особистісного зростання та гармонізація стосунків учнів
|
Тюріна І.Г.
|
|
Психолого-педагогічний
семінар
|
Тайм-менеджмент
(система управління часом) педага. Причини дефіциту часу. Методи
тайм-менеджменту
|
Тюріна І.Г.
|
|
Педконсиліум
|
«
Наступність у навчанні між школами І і ІІ ступенiв».
|
Вересень
|
Пилипова
О.М.
|
Педконсиліум
|
«Реальні
навчальні можливості учнів 10-го класу і їх врахування в орієнтації на
професію».
|
Вересень
|
Пилипова
О.М.
|
Педконсиліум
|
«Психологічна
готовність першокласника до шкільного життя»
|
жовтень
|
Пилипова О.М
|
Педчитання
|
Психологічний
комфорт у навчанні як умова ефективної соціалізації учнів
|
лютий
|
Тюріна І.Г.
|
Круглий стіл
|
Про пошуки
оптимального варіанту й альтернативних джерел фінансування навчального
закладу
|
жовтень
|
Фролов О.І.
|
круглий стіл
|
Панорама
творчих ідей учителів, які атестуються
|
березень
|
Пилипова
О.М., Колосова В.п.
|
Тренінг
|
«Робота в
хмарному середовищі»
|
грудень,
травень
|
Колосова
В.П.
|
Науково-практичний
семінар
|
Формування компетенцій здорового способу
життя в дітей та молоді через спільну діяльність школи, сім'ї та громадскості
|
квітень
|
Колосова
В.П.
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий